Pred peščenimi črkami sem otrokoma v košarici pripravila (še vedno jih) majhne predmete na isti prvi glas, brez simbolov črk - samo figurice. Najprej samo eno, nato dve, zatem tri in nazadnje pet. Ko smo šli skozi prvi komplet glasov - [k] [m] [a] [t], sem k majhnim predmetom dodala še peščene črke, ker so res že dolgo časa počivale na polički :).
Kako smo se igrali?
Na tla sem razporedila prvi komplet (peščenih) črk - k m a t.
V stereognostično vrečo pa vse majhne predmete na isti prvi glas - [k] [m] [a] [t].
Zelo sta se zabavala! In to je vse, kar šteje. Kot pravi Seldin (2017, MK, str. 184): "Naš cilj naj bo, da otroku privzgojimo ljubezen do učenja in resnično zanimanje za branje ter tvorjenje besed, in ne da za vsako ceno vzgojimo zgodnjega bralca."
Postopek izdelave peščenih črk najdeš pri Sanji na blogu Žogice in kravate, ki je prava zakladnica idej in dejavnosti - od novorojenčka do šolarja, in še več! Vredno branja!
Vrstni red predstavljanja črk v naši hiši (Seldin, T. 2017. Vzgoja po metodi montessori. Ljubljana: MK):
k m a t
s r i p
b f o g
h j u l
č d e n
c v z ž
Komentarji
Objavite komentar